breadcrumbs_revolution_theme

Відповідно до «Закону про захист прав споживача» покупці нашого магазину мають право обміняти або повернути куплений у нас товар протягом перших 14 днів після покупки.

Як здійснити повернення товару:

Товар приймається до повернення лише у разі очевидності факту його невикористання.

Ми будемо змушені відмовити у поверненні коштів або заміні на нову продукцію у таких випадках:

Споживчі якості та зовнішній вигляд товару не збережені.

Відсутні ярлики у первісному вигляді, що був при отриманні товару.

Порушена цілісність фірмової упаковки (продукція має бути герметично закрита та ін.).

Знайдено дефекти під час перевірки якості продукції – тріщини, відколи тощо.

Покупець не має супровідної документації (накладної, товарного чека).

З моменту придбання продукції минуло понад 14 днів.

Крім того, неможливе повернення товарів, зібраних на замовлення

Транспортні витрати по поверненню/обміну товару покриває винна сторона (або та сторона, за чиєю ініціативою виробляється обмін/повернення)


Яким чином кошти буде повернуто клієнту?

1. За готівку. Покупець повертає товар Новою Поштою післяплатою (Зверніть увагу, що суму повернення буде зменшено на %, який бере Нова Пошта за пересилання грошей).

2. Оплата картку.

Якщо у вас виникли питання, пов'язані з обміном або поверненням товару, ви завжди можете зателефонувати нам за номером +38 (095) 8-999-454. Оператори call-центру завжди надають Вам повноцінну консультацію щодо повернення або обміну продукції.